Karácsonyi készülődés a Mondelez Hungária Kft.-nél
A karácsony a vállalatok többsége számára a legforgalmasabb, legeseménydúsabb időszak. Különösen igaz ez az olyan termékek esetében, mint a csokoládé, amelyből ilyenkor az éves mennyiség többszöröse fogy.
A Mondelez termékeit mindenki ismeri: a Milka, a Toblerone valamint a Sport szelet egyaránt népszerű a gyerekek és felnőttek körében. A vállalat a megszokott termékkínálatán túl idén újdonságokkal is készül az ünnepi szezonra.
Jantász Nikolett, a Mondelez Hungária Kft. junior márka menedzsere elmondta, hogy mindegyik fontos és népszerű kategóriában – úgy mint a szaloncukrok, figurás termékek, adventi kalendáriumok, válogatások – növekedésre számítanak.
„Véleményem szerint a szezonális termékek portfóliója nem egy hagyományos piac, a fogyasztók hajlandók többet költeni, hogy igazán széppé és édessé tehessék a karácsonyi időszakot, s egy kis örömöt okozhassanak szeretteiknek. Összességében a gazdasági helyzet ellenére a tavalyihoz hasonló, erős szezonra számítunk” – fogalmazott.
Az is elárulta, hogy újdonságokkal és limitált kiadású édességekkel készülnek a 2022-es karácsonyra. „A jól ismert Sport szelet márka belépett a szaloncukor piacra, és megjelent a Sport szaloncukor. A Sport szaloncukor a klasszikus Sport szelet jellegzetes csokoládés, rumaromás ízélményét idézi, azonban a csomagolást kibontva egy állagra krémesebb, pralinészerű édességet élvezhetnek majd a fogyasztók. Ezenkívül a boltok polcain két karácsonyi, limitált kiadású pralinéval is találkozhatunk, amelyek külsejükkel a tökéletes ünnepi időszakot idézik. Milka Mikulásunk a jól megszokott, piros kabát mellett idén új, arany, zöld és kék csomagolásba bújva is megtalálható a termékkínálatban” – sorolta az újdonságokat.
A megnövekedett forgalom a számlamennyiség növekedését is jelenti – ez azonban nem okoz nehézséget a Mondelez EDI partnerének, az EDITEL-nek, aki a háttérből, zökkenőmentesen biztosítja az elektronikus dokumentumcserét és ezzel az ellátási lánc zavartalan működését.
Az elektronikus adatcsere (EDI) elősegíti a Mondelez és partnerei közötti automatikus dokumentumcserét, ezzel nem csupán jelentős idő-és munkamennyiséget takarít meg, de a hibák előfordulásának esélyét is csaknem nullára csökkenti. A manuális adatbevitel során ugyanis óhatatlanul megtörténhet egy elgépelés, vagy egyszerűen az, hogy valaki megfeledkezik egy fontos határidőről. Az EDI láthatatlan segítőként, emberi beavatkozás nélkül végzi el a fontos műveleteket – és ez a karácsonyi hajrában különösen hasznos. (Itt tudhat meg többet róla.)
A Mondeleznél nem csak a digitalizáció terén tartják a lépést a trendekkel, a felelős kakaótermesztés is kulcsfontosságú számukra. A Cocoa Life program keretében eddig 1 milliárd dollárt fektettek a fenntartható kakaótermesztésbe. A Cocoa Life program a megújult Milka csokoládék csomagolásán is megjelenik.
Szerző
Jantász Nikolett
junior márka menedzser, szezonális termékek és pralinék
Mondelez Hungária Kft.
Az EDITEL-ről
Az EDITEL vezető nemzetközi EDI (Electronic Data Interchange = elektronikus adatcsere) szolgáltató. A vállalat az ellátási lánc folyamatainak optimalizálására specializálódott számos iparágban, különböző méretű vállalkozások számára.
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit AND-ONE