Mikulás – az EDITEL legrégebbi ügyfele
Exkluzív vallomás: a Mikulás az EDITEL ügyfele már évszázadok óta
Számos elismert kiskereskedő és gyártó évtizedek óta megbízik az EDITEL-ben. De valamit nagyon kevesen tudnak: a Mikulás évszázadok óta támaszkodik a nemzetközileg aktív EDI szolgáltatóra. Ez a cikk azoknak szól, akik valaha is elgondolkodtak azon, hogy az észak felől érkező szakállas férfi hogyan valósítja meg hatalmas logisztikai teljesítményét minden évben. A Mikulás egyik segítője megszegte titoktartási fogadalmát egy exkluzív interjú erejéig az EDITEL-lel.
A Mikulás elfoglaltabb, mint valaha. Mint a technikai fejlődés valódi hívői, a Mikulás és segítői évszázadokkal ezelőtt úgy döntöttek, hogy használják az eXite-ot. Már akkor is kulcsfontosságú volt a kívánságlisták gyors és megbízható célba juttatása. Ma ezek a mennyei lények különböző fordítóeszközöket használnak a földiektől kapott, különböző nyelveken és eltérő kézírással írott kívánságlisták megfelelő mennyei formátumra való fordításával. Ez az “angyali” formátum gyakorlatilag etalon lett.
A Mikulás az EDITEL ügyfele
A Mikulás munkája magában foglalja az ajándékok kiszállítását fiataloknak és időseknek, és ugyanúgy gondoskodnia kell a rénszarvasok ételéről, a segítőinek szánt munkaruhákról és természetesen az aranyporról. Szerencsére a főnök mindig támaszkodhat az eXite-ra. Bármely kézbesítési baki miatt a gyerekek sírnának a karácsonyfa alatt és a szülők tehetetlenül állnának. Ez egyszerűen ez nem történhet meg, ezt a Mikulás és az EDITEL között régóta fennálló partnerség biztosítja. Még az állítólagosan helytelen ajándékokkal kapcsolatos panaszokat is gyorsan meg lehet oldani az eXite pilótafülkében elérhető online kívánságlista nyomkövető funkciójának köszönhetően. Az örök eXite-archívumban pedig a Mikulás még a Három Király kívánságát is megtalálhatja, de ez egy másik történet. És ha további függőben lévő kérdések merülnének fel, az eXite támogató csoport éjjel-nappal elérhető, akár Karácsony estéjén is.
Szán-gondok? Ma már szóba sem jöhet!
Néhány évszázaddal ezelőtt a Mikulásnak volt egy kis gondja: eltört a szánjának egyik talpa. Ez hatalmas keveredést eredményezett, sok csomagot érintett. Akkor nagyon megkönnyebbült, hogy korábban bevezette a leleményes GS1 szabvány rendszert, amely szintén az ünnepi szezon csapat szolgáltatásának része. A vonalkódok, a GTIN, az SSCC és a csomagokon található egyéb kis segítők gondoskodtak arról, hogy a szán perceken belül újra működjön, és több millió ajándékot szállítsanak ki éppen időben.
Az EDITEL támogató csapata folyamatosan kapcsolatban van a karácsonyi logisztikai szakértőkkel. Amikor a Mikulás egyik segítője szem elől téveszti a dolgokat, vagy megfeledkezik “varázsformulájáról”, a támogató csapat fellép és segít a szorgalmas segítőnek a munkájában.
Az eXite platform karácsonyi küldetésen
Amikor maga a Mikulás telefonált a minap, mindenki nagyon izgatott lett. Az eXite platformon szokatlan kívánságlista növekedést látott, ami zavarba ejtette, és arra gondolt, hogy valami hiba történt. Az EDITEL ügyfélszolgálata azonnal intézkedett, és kiderült hogy semmi probléma nincs, csupán a szokásosnál is több gyermek küldte el idén a kívánság listáját az eXite-on keresztül. A mikulás nagy köszönetet mondott az EDITEL ügyfélszolgálatának és megígérte, hogy a Karácsony 2021-ban is csodálatos lesz.
Ha Ön vagy segítői mennyei szintre akarják vinni az ellátási lánc folyamatait, csak beszéljen Mikulásunk segítőjével, Edivel vagy az EDITEL munkatársaival.
Kellemes Ünnepeket!
Szerző
A Mikulás segítője, Edi
Az EDITEL-ről
Az EDITEL vezető nemzetközi EDI (Electronic Data Interchange = elektronikus adatcsere) szolgáltató. A vállalat az ellátási lánc folyamatainak optimalizálására specializálódott számos számos iparágban, különböző méretű vállalkozások számára.
Symbolic image copyright pixabay